بخش سوالات متداول و یادگیری
خیر. هیچ گونه محدودیتی از سمت ساپِی برای ثبت نام وجود ندارد. ولی ممکن است در شرایطی، از سمت شاپرک و یا سیستم بانکی کشور، محدودیت وجود داشته باشد که به اطلاع کاربران خواهد رسید.
برای دریافت رمز عبور جدید میتوانید از طریق بخش ورود پنل کاربری "فراموشی رمز عبور" را انتخاب کنید و یا به کارشناس پشتیبانی اطلاع دهید تا رمز عبور جدید صادر و برای شما پیامک شود.
بله. از بهمن ماه سال 1399، برای دریافت راهکارهای پرداختی باید حتما کد رهگیری مالیاتی داشته باشید و بدون کد مالیاتی مستقیماً از سمت شاپرک، اجازه استفاده از سیستمهای پرداخت (درگاه بانکی و ...) داده نمیشود.
پس از ثبت نام و تکمیل مدارک، پس از بررسی درخواست شما، درخواست شما برای شاپرک ارسال میگردد که کمتر از 1 روز کاری زمان خواهد برد و شما امکان استفاده از درگاه بانکی خود را خواهید داشت.
اگر فرآیند خرید از سایت واضح و شفاف نباشد، سایت با قوانین جمهوری اسلامی مغایرت داشته باشد و یا سایت فعال و قابل دسترسی نباشد، درگاه پرداخت فعال نمیشود.
تمامی خدمات در ساپِی بصورت کاملاً رایگان میباشد و شما نیاز نیست هزینهای پرداخت کنید.
شرکت ما به منظور کمک به کسب و کارها و ارائه بهترین خدمات به آنها، پروژههای عام المنفعه انجام میدهد که یکی از این پروژهها، ساپِی میباشد.
امیدواریم بتوانیم با خدمات خود، کمکی به کسب و کارها و مردم کشورمان کنیم.
پشتیبانی در ساپِی بصورت 24 ساعته میباشد (حتی روزهای تعطیل). به منظور راحتی کاربران، انواع روش پشتیبانی فراهم نمودیم که با توجه به شرایط و راحتی خود، میتوانید با ما در ارتباط باشید.
طبق قانون شاپرک و بانک مرکزی سقف پرداخت مجاز در هر شبانه روز برای هر تراکنش 50 میلیون تومان و برای هر کد ملی 100 میلیون تومان است.
©
تمامی حقوق سایت متعلق به ساپِی میباشد.